Czarne owce literatury czyli analizy ZŁYCH książek: Znowu przerwa

wtorek, 17 września 2013

Znowu przerwa

Ja pierdzielę, w ogóle nie zatrybiłam, że już wtorek... Ale nie tylko w związku z tym analizy dziś i jeszcze przez jakiś czas nie będzie. Nie chcę się tu zbytnio uzewnętrzniać; powiedzmy, że nagromadziło mi się sporo problemów mniejszych i większych, i muszę w końcu coś z nimi zrobić. Nie będę obiecywać nic w sprawie daty pojawienia się jakiejkolwiek analizy, bo nie chcę, żeby potem wyszło, że jednak ni mo. Tak więc kolejny raz przepraszam i do zobaczenia za jakiś czas.

 

18 komentarzy:

  1. *otwiera usta, żeby otwarcie wygarnąć Winky co myśli o całej sprawie*
    *zamyka usta*
    *otwiera ponownie i wzdycha ciężko*
    Nie no, nie będe się denerwował, w końcu rozumiem, że nawet anazliator jest człowiekiem i wbrew mitom nie spędza dni tylko pijąc krew i śpiąc w trumnie.
    Przynajmniej jestem pewny, że jak w końcu Winky coś wrzucisz to czekanie nie pójdzie na marne. Zawsze warto dawać wam kredyt zaufania :)
    A tak bajdełejem, to co się stało z Kozą? Jakoś jej nie widuję w ostatnich analizach? Czy coś mnie ominęło? o:

    Zelaznostopy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Ferrinem zostałam sama, ale w innych analkach jeszcze dycha. ;)

      Usuń
    2. Stan:
      Koza Stara R.I.P.
      Koza Młoda R.I.P.
      Ale jest jeszcze Koza Młodsza!

      Jadzia

      Usuń
    3. Nie wspominając o wiecznie niewydojonej kozie z Atlantydy!

      Usuń
  2. Winky, będę wiernie czekać. :> Pomyślnego rozwiązania wszystkich spraw!

    OdpowiedzUsuń
  3. Będziemy czekać!
    Problemy wywal przez śluzę i do roboty.
    Konwent jest w Łodzi,wiesz?
    A królik śliczny.


    Chomik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ale będę musiała spasować. Poza tym mam focha na Kapitularz, rok temu się pięknie naszykowałam z cosplayem i w ostatniej chwili konwent odwołali. :]

      Usuń
  4. Szkoda... Miałam nadzieję na kolejną porcję śmiechu ;]
    No nic, poczekam, bo na "Dziewiątego Maga" zawsze warto czekać ;>
    Pozdrawiam i powodzenia ze wszystkim!

    An-Elenel

    OdpowiedzUsuń
  5. Warto poczekać. Robisz najlepsze analizy w sieci.

    Czytelniczka.

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja tylko tak wpadnę, zerknę i spytam: jak tam Winky, żyjesz? Nie będe poganiać cię do roboty, chcę tylko wiedzieć czy wszystko w porządku z moim analizatorskim guru! (/*o*)/

    Zelaznostopy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bwah, jaka słodka emocia. <3
      JESZCZE żyję, powoli domykam wszelki ambaras uczelniany, a jak tylko domknę, to bierę dupsko w troki i analizuję. ^^

      Usuń
    2. Jej, co za radosna wieść! =^.^= Ale się nie spiesz oczywiście, zajmij się wpierw swoim ambarasem - jeszcze trochę cierpliwości wszyscy tutaj mamy C:

      Zel

      Usuń
  7. Dzisiaj ten wpis nabrał dla mnie całkiem nowego znaczenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tydzień minął, znaczenie ciągle nowe.

      Usuń
    2. 13 mija i dalej nic... panie anonimowy kimkolwiek pan jesteś....jesteśmy od tej analizatorni uzależnieni... więc niech się pojawi coś nowego bo robimy aUtorom tego bloga najazd na chatę w celu zmuszenia och do dodania analizy Xd :P a tak na poważnie to czekamy aż ruszycie

      Usuń
    3. Tydzień za tygodniem, dzień za dniem...

      Usuń
  8. http://funnyasduck.net/wp-content/uploads/2012/11/funny-soon-angry-dog-rabbit-door-pics.jpg

    OdpowiedzUsuń